Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Μάρκο Μαρίν: «Έχω έρθει σε μία μεγάλη ομάδα με σπουδαία ιστορία»

Μάρκο Μαρίν: «Έχω έρθει σε μία μεγάλη ομάδα με σπουδαία ιστορία»

Ο Μάρκο Μαρίν βρίσκεται από τα ξημερώματα της Δευτέρας στην Αθήνα και στο αεροδρόμιο έγινε δεκτός με θερμές εκδηλώσεις από οπαδούς του Ολυμπιακού που του ζητούσαν...



 με συνθήματα τίτλους και νίκες επί του Παναθηναϊκού!

Ο 27χρονος Γερμανός έφτασε στη χώρα μας λίγο πριν τη 1 π.μ. ώστε να ολοκληρωθεί το τυπικό σκέλος της μεταγραφής του.

Περίπου 30 οπαδοί των ερυθρόλευκων των περίμεναν καρτερικά στο αεροδρόμιο για να τον καλωσορίσουν στην ομάδα. Στις πρώτες του δηλώσεις ο Μάρκο Μαρίν τόνισε:

"Ξέρω πολύ καλά ότι έχω έρθει σε μία μεγάλη ομάδα με σπουδαία ιστορία. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που είμαι εδώ. Νιώθω απόλυτα έτοιμος να μπω στις προπονήσεις. Αυτό που υπόσχομαι είναι ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, θα παίξω το ποδόσφαιρο που ξέρω και θα βοηθήσω την ομάδα να πετύχει όλους τους στόχους της".

Ο Μαρίν θα περάσει το πρωί από ισοκινητικά τεστ και εν συνεχεία θα υπογράψει το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό, με την ελληνική ομάδα να έχει το δικαίωμα αγοράς του από την Τσέλσι στο τέλος της περιόδου.



Πηγή: zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου