Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Έχω βρει ηρεμία στην ΑΕΚ

Χριστοδουλόπουλος: Έχω βρει ηρεμία στην ΑΕΚ

Ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος ανέφερε πως έχει βρει την ηρεμία του στην ΑΕΚ, ενώ τόνισε πως είναι ιεροσυλία να τον συγκρίνουν με τον Αντρέα Πίρλο λόγω...



 του φάουλ που έβαλε κόντρα στον Ολυμπιακό. Ο πρωταγωνιστής του ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό, μίλησε στην εκπομπή «Δίκη στον ΣΚΑΪ» και τόνισε:

Για τις συγκρίσεις με τον Πίρλο και το εκπληκτικό γκολ με εκτέλεση φάουλ με τον Ολυμπιακό:
«Είναι ιεροσυλία να συγκρίνομαι με τον Πίρλο. Έκανα αυτό που είχα στο μυαλό μου, απλά στη συγκεκριμένη εκτέλεση παίζεις με τα χιλιοστά και ευτυχώς μου βγήκε».

Για το γεγονός πως είναι από τους αγαπημένους της κερκίδας:
«Έχω πάρει προσοχή και αγάπη από την πρώτη μέρα στην ΑΕΚ και ίσως έχει παίξει ρόλο αυτό. Εγώ πάντα έκανα καλά παιχνίδια στις ομάδες που ήμουν, όμως αυτό που μου δίνει ένα αβαντάζ παραπάνω είναι η συνέχεια που έχω στα παιχνίδια. Ήρθα και βρήκα ένα κλίμα που είχε σκοπό να με βοηθήσει και να βγάλω αυτά που πρέπει. Για την απόδοσή μου στο γήπεδο έχει μεγάλο μερίδιο η ομάδα και οι συμπαίκτες μου. Έχω βρει ηρεμία και υγεία σ΄ αυτό το κλαμπ».

Για το αν περιμένει κλήση από τον Σκίμπε:
«Το θέλω και το περιμένω».

Για το μέλλον του στην ΑΕΚ:
«Το είπα και χθες. Αν η ΑΕΚ θέλει, τότε το θέμα θα κλείσει μέσα σε λίγα λεπτά».

Για το αν έχουν αλλάξει τα πράγματα στο πρωτάθλημα:
«Από πέρσι έγινε αυτό. Έχει ανέβει το επίπεδο του πρωταθλήματος. Δεν υπάρχουν εύκολα ματς. Νομίζω ότι θα είναι ανοιχτό το πρωτάθλημα μέχρι το τέλος και αυτό δείχνουν οι πρώτες αγωνιστικές. Ο ΠΑΟΚ μπορεί να μην έχει καλή απόδοση, όμως παίρνει τα αποτελέσματα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρεις διεκδικητές».




Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου